24.02.2012

Spontantur til Miami

2 dager fri? What to do? Neh.. skal vi dra til Miami da? Hells yeah...

Fredrik, Jasmin (fredriks amerikanske venninne), Håkon og jeg leide oss likesågodt en Mustang Convertable og snudde nesa sydover.
Jeg kjørte 3/4 av veien, gruet meg litt til å kjøre inne i Miami-sentrum, men det gikk så bra så.
Selvom veiene er ganske så annerledes her nede, var det lett å komme seg igjennom både det ene og det andre så lenge man fokuserer på veien og alle de forskjellige omdirigeringsskiltene.

Etter 5t i bilen (med stopp) og synging var vi framme hos moren til Jasmin, som hadde laget lunch til oss (maten var helt fantastisk, mexicansk med honduransk-preg)

Etter vi hadde spist reiste vi ned til sentrum hvor hotellet våres var, sjekket inn og gikk ned på stranda.
Vannet var krystall-klart og turkist. Virkelig et syn for øyet. Sola hadde akkurat begynt å gå ned også, ble noen blinkskudd - men de får jeg legge ut senere.

I morgen skal vi muligens på sump-safari før vi legger oss på stranden - Etter det turer vi tilbake til Disney World og jobb!


Flott dag med flotte mennesker.
Gleder meg til i morgen !



- Marthe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nye innlegg: